Visszatérés... hogyan?

Egy a lényeg,de az nagyon! Most csak Te vagy a fontos. Erre a hosszú időszakra mindenki másképp reagált. Volt aki teljesen abbahagyta a sportot,volt aki online jelen volt,de más jellegű edzéseket hajtott végre. Volt aki sétált,kocogott,de volt aki a héten minden nap edzett.

Pont ezért nem szabad senkire figyelj,csak saját magadra. Mindenkinek a hátizsákjában más-más dolgok lapulnak,ahogy megérkezik az edzésre. Van a hátizsákban sok át nem aludt éjszaka,stressz,idegeskedés,de van ott néhány olyan hónap is,amikor az édességek,nasik jelentették (vagy inkább úgy tűnt,hogy azok jelentik) a boldogságot.

Amikor újra kezdesz edzeni,ezeket mind figyelembe kell vedd.

▫️Ne foglalkozz azzal,ha sokszor meg kell állj!

▫️ Ne foglalkozz azzal,ha kisebb súlyokkal dolgozol mint más!

▫️ Ne foglalkozz azzal,hogy más miért bírja úgy!

▫️Ne foglalkozz azzal,ha az edzés második felében csak könnyítve hajtod végre a gyakorlatokat!

▫️ Ne foglalkozz azzal,ha neked más esik még jól!

A CÉLOD az,hogy boldogan,büszkén,kellemesen elfáradva hagyd el a termet. Emlékeztesd magad arra,hogy egy csodálatos út áll előtted. A szervezeted,és Te is megköszönöd majd magadnak hónapok múlva,hogy fokozatosan tértél vissza,és elkerülted a túlterhelésből adódó sérüléseket.

Csak csukd be a szemed,és élvezd!!!

Ez a kulcs 🗝


138 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése